هیپوکلسمی در نارسایی کلیه عقل چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هیپوکلسمی در نارسایی کلیه عقل چیست و چگونه آن را درمان

دلیل هیپوکلسمی در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان چیست؟ مشخص شده است که با این بیماری بدتر می رود، علائم بیشتر و بیشتر به نظر می رسد که تحت تاثیر خواهد زندگی بیمار تا حد زیادی. هیپوکلسمی به عنوان یکی از علائم نیز بیمار بسیار ناراحت.
نارسایی کلیه و هیپوکلسمی
هیپوکلسمی، سطح کلسیم و یا پایین، می تواند از اختلال کلیوی مانند نارسایی کلیه منجر شود. به عنوان مثال، یک بار کلیه های شما دیگر قادر به درستی فیلتر زباله، کلسیم بیش از حد تراوش می کند به ادرار. بنابراین، به جای آن از کلسیم اقامت در خون شما را از دست داده است. به عنوان یک نتیجه شما را تبدیل به کمبود کلسیم است. علاوه بر این، کلیه های شما قادر به فعال ویتامین D، با توجه به مرک راهنما.
علائم هیپوکلسمی
همچنین با توجه به مرک راهنما، در آغاز ممکن است هیچ علائم حتی اگر شما از هیپوکلسمی رنج می برند را تجربه کنند. با این حال، با طولانی مدت تاثیر می گذارد هیپوکلسمی شما می تواند علائمی مانند سوزش در زبان، لبها، انگشتان دست و پا، اسپاسم های عضلانی در عضلات گلو و درد احساس می کنم. همچنین شما می توانید سردرگمی و یا از دست دادن حافظه را تجربه کنند.
درمان هیپوکلسمی
به طور معمول، هیپوکلسمی شما به جایی که شما تجربه علائم پیشرفت نیست. از آنجا که شما باید به نارسایی کلیوی، دکتر شما معمولا می یابد هیپوکلسمی خود را، از طریق یک آزمایش خون. پس از تشخیص، شما ممکن است درمان آغاز خواهد شد. با نارسایی کلیوی، درمان معمولا شامل دیورتیک های تیازیدی. این دارو مقدار کلسیم کلیه اخراج کاهش می یابد.
با این حال، کسانی که داروهای فقط می توانید علائم خود را در حالی که از بین بردن، اگر شما می خواهید برای حل این مشکل شما باید به نارسایی کلیوی از زمین خود را درمان کنند. طب چینی، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به شما کمک کند برای رسیدن به این هدف است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherpay یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: